Témy:upír
Platforma:PC, PS 3, Xbox 360
Orig. rok vydania:2014
Veková hranica:18+
Výrobca:MercurySteam Entertainment

Upozorňujem dopredu, že táto recenzia môže prezrádzať hlavné zápletky hry  Castlevania: Lords of Shadow 2.

Ústrednou postavou v DLC Revelations je Alucard – Draculov syn. Ako už názov napovedá, má ísť o odhalenia k hre, či skôr v tomto prípade ani nie odhalenia, ale to čo sa stalo pred hlavnou hrou. Z hlavnej hry už sme približne v obraze a vieme, že Alucard s Draculom mali dohodu o porazení Satana. Teraz nastal ten čas, aby Alucard odstránil jeho meč z Draculovho srdca.

Samotný hrad však vycíti túžbu mocného Draculu, Princa temnoty, ukončiť svoj život a tak sa rozhodne Draculove sily schovať tak, aby bol navždy v hrade uväznený a žil spolu s ním. Alucard ich musí získať späť skôr, ako bude neskoro a pripraviť ich na miesta, kde ich Dracula ľahko nájde.

Celé dejstvo sa tentokrát odohráva v hrade, čím sa eliminuje moderná časť, ktorá mnohým hráčom prekážala. Hrad pôsobí nemenej impozantne ako v hlavnej hre a my sa môžeme pripraviť na viac hlavolamov, kde musíme naplno využívať všetky Alucardove schopnosti. Tie sa od jeho otca líšia napríklad schopnosťou vrátiť veci do pôvodného stavu pred rozbitím pomocou timeless vision alebo premenou na spektrálneho vlka, ktorý dokáže prechádzať cez rôzne prekážky a skákať podstatne väčšiu vzdialenosť. Oproti hre Mirror of Fate však už nemá krídla alebo podobu bieleho vlkodlaka. Či o tieto schopnosti Alucard prišiel alebo využíva viac vhodné schopnosti podľa potreby už nevieme.

Sviežou zmenou sú aj súboje, kde klasický combat cross nahrádza meč Crissaegrim. Meno tejto zbrane vám môže byť známe z predošlých Castlevania hier, kde bol nazývaný aj Valmanway. Alucard využíva spolu s mečom aj jeho dve formy Glaciem a Igneas, podobne ako Dracula používa Void a Chaos sily.

Hrať samotné DLC pred hraním hlavnej hry neodporúčam. Ide síce o udalosti pred Lords of Shadow 2, obsahuje ale niekoľko citlivých spoilerov. Herná doba je u DLC veľmi krátka, čoho je veľká škoda. Ak je niekto šikovný u hlavolamov, môže celé Revelations skončiť už za jednu hodinku, inak je to asi 2 či 2,5 hodiny herného času. Na steame sú aj nejaké skryté achievementy, tak odporúčam dbať na detaily.

Finálny verdikt: 8.5/10
atmosféra
grafické spracovanie